Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Napisz maila na polibudka@manus.pl z prośbą o przesłanie odpowiedniego formularza, a następnie wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i odeślij w odpowiedzi lub pocztą na adres:

Fundacja MANUS -  Polibudka.pl
ul. Grunwaldzka 61
50-366 Wrocław

Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu (przy reklamacji) lub dowodem zakupu (przy zwrocie).

3. Wysyłka
Reklamowany/zwracany produkt należy wysłać na adres:

Fundacja MANUS -  Polibudka.pl
ul. Grunwaldzka 61
50-366 Wrocław

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy o zakup towaru przez internet.

4. Uwaga

Prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje m.in. w przypadku umowy:

ust. 3 – w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; na przykład produkowane na zamówienie Bluzy Politechniki Wrocławskiej

ust. 12 – o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; wszystkie wydarzenia, m.in. Rajdy Studenckie, Obozy, bilety do kina/teatru itp., chyba, że w regulaminie wyraźnie zaznaczono zasady zwrotu