Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Napisz maila na polibudka@manus.pl z prośbą o przesłanie odpowiedniego formularza, a następnie wypełnij formularz zwrotu i odeślij w odpowiedzi lub pocztą na adres:
Fundacja MANUS - Polibudka.pl ul. Grunwaldzka 61 50-366 Wrocław
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu (przy reklamacji) lub dowodem zakupu (przy zwrocie).
Reklamowany/zwracany produkt należy wysłać na adres:
Fundacja MANUS - Polibudka.pl ul. Grunwaldzka 61 50-366 Wrocław
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy o zakup towaru przez internet.
3. Rozpatrzenie reklamacji
W ciągu 14 dni rozpatrzymy Twoją reklamację i przekażemy odpowiedź. Jeśli okaże się, że Twoja reklamacja była zasadna, w zależności od wybranej opcji możesz liczyć na wymianę produktu lub zwrot pieniędzy za kupiony towar.
4. Uwaga
Prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje m.in. w przypadku umowy:
ust. 3 – w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; na przykład produkowane na zamówienie Bluzy Politechniki Wrocławskiej
ust. 12 – o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; wszystkie wydarzenia, m.in. Rajdy Studenckie, Obozy, bilety do kina/teatru itp., chyba, że w regulaminie wyraźnie zaznaczono zasady zwrotu